2015年9月18日 星期五

木子8個月

2015年9月18日 星期五

祝你8個月快樂

8月同左12月媽媽一齊聚會
我留意到木子係一個觀察型小朋友
去到陌生既地方要我抱一陣warm up下先可以放低佢
一擺低佢, 佢唔會周圍搞, 只會靜靜地坐同玩
唔會搶其他人既玩具
人地擺左佢既, 佢又拎過得2樣黎玩~
但如果遇到啲比較活潑 既小朋友, 佢會大喊!

但估唔到, 小朋友之間係可以影響咁深遠架
因為其他bb識爬識企
木子係聚會完後開始係咁un un un~
同百厭左, 呢啲行為真係令我好驚嘆
所以真係多啲同同年紀既朋友玩先得~

紅色暴雨警告表姨都由澳門黎探佢地
佢地真係好大面子~
木子好鐘意表妹~成日都去摸表妹
但表妹只係細木子一個月, 佢就成日扮大姊姊, 哈哈~

某日表妹又黎左我地到~
真係好鐘意表妹
表妹搶佢啲玩具讓比佢
扯佢啲頭髮扯到跌低左都係喊2聲
真係教我如何不鍚呢粒囡呢!!!!

將啲頭髮撥埋一邊, 好女仔呀!!!!
佢啲頭髮終於都唔係向上下
向返下成個感覺女仔好多~

去朋友屋企玩架烈火戰車~
但都唔係好識坐, 好危險

好鐘意呢張相~
以前一班少女喂喂喂!!!!
依家好多都有左我地既下一代
我相信呢張相一定會越黎越多人架~

8個月, 情感多左!
多左要求多左情緒
簡單啲黎講即係多左扭計~
佢好識扮野!
扭一下啲眼水大大粒咁滴出黎架囉!

同朋友去野餐
木子第一次亦都係我第一次
朋友們準備左好多食物
樣樣都好好味呀!

買左架單車比佢去片下車
但原來都未算坐得好好
好似搖搖慾墜咁~
但配上綠色既草地, 好靚呀!

好鐘意呢張相
影到好似影樓影咁呀, 好靚~

hello, 我地又見面啦~
佢個妹妹細木子個零月, 又可以做好朋友啦!

其實我好鐘意打blog, 因為我鐘意多啲文字睇
但可惜我太無時間
所以都幫木子開左個facebook
如果有興趣都可以去睇下架!

6 則留言:

  1. 木子有表妹同佢一齊玩, 一齊成長好開心~~ 另外她的頭髮真係愈來愈多, 遲啲可以紮辮仔打扮啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~佢啲頭髮真係越黎越長同越黎越多~好想快啲紮辮仔呀~感覺真係女仔好多~

      前2日返娘家, 表妹活動能力好過佢, 佢係咁跟住表妹, 表妹做乜佢又想做, 笑死人啦~

      刪除
  2. 木子真係多左好多表情,而且又大個女左好多,好可愛呢 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小高既讚賞, 真係越黎越大就越盞鬼呢~

      刪除
  3. 回覆
    1. 依家再大左超~真係好忙好忙未有時間update,好好想update返~~~

      刪除