2015年9月18日 星期五

木子7個月

2015年9月18日 星期五

9個月先黎打返佢7個月真係有啲過份
但無計, 因為8月開始我轉左part time
只係返星期一至五9:00am-1:00pm
工作忙左, 返屋企唔得閒打~

但都想紀錄下, 遲左都照打啦~
7個月快樂呀木子

一到7個月感覺呢個人仔好似大左好多!
多左互動

比d finger food佢食, 佢會好enjoy
慢慢坐係high chair慢慢食
雖然佢無牙仔, 但佢啲牙肉都幾有力
可以咬斷啲食物架喎~

個衰囡包成日都擺埋不滿既樣~
呢個紙巾盒係佢最鐘意既玩具
成日都摟實佢唔放, 又鐘意係咁拍佢
呢張相就好似話比人聽唔好搶走佢
如果唔係同你死過咁款

佢食一餐粥仔, 食得幾好咁
所以佢都開始長肉
feel到佢變肥豬仔

小朋友真係大得好快
之前仲係唔肯企
突然有一日, 擺佢埋床邊可以自己企到一陣
我地好驚訝隻腳突然咁有力

第一次著tee, 嘩~
成個感覺勁大個女咁
加埋對鞋仔(不過對鞋太大未岩著)
成個大人仔咁呀!!!!

同媽咪出街影相好開心~
佢係一個開心bb黎架
好鐘意笑~但當然都好鐘意扭計, 哈哈

出街食飯都會準備d finger food比佢
咁樣我地成餐飯都可以好安樂咁食架啦~
呢日去左間韓國餐廳
佢揸住自己既野食
係咁望住個韓國男仔, 但個男仔好專心咁做緊野
呢個衰女就用呢個眼神望住咁耐
真係笑大人個口啦~

elements無乜人我地又方便去
所以我地經常去! 見無乜人放低佢影下相
好可愛呀!!!(容許我戀囡一下吧~)

4 則留言:

  1. 唔遲唔遲,小高都成日話當年....有d...可能已經超時唔再post...haha...
    有時約有小朋友的朋友都會揀去elements,人少少,地方夠大,而且有好多設備For BB,好似話無尿片都可以問職員取,好方便呢 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係毎口BLOG FOR自己回味都好, 遲打就遲打啦~
      係呀ELEMENTS太方便泊車~地方又大人又少~唯一美中不足既係商鋪無咩岩行, 太貴啦~

      刪除
  2. Sylvia, 你近來和木木子都好嗎?聖誕有冇去邊度玩?
    小高在此祝你們一家新年進步、Happy 2016 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小高呀~~~
      聖誕節係咁去開PARTY, 搞到大家都好攰呀!
      我都祝你聖誕節快樂, 身體健康, 妹妹豬健康出世

      刪除