2015年7月15日 星期三

沖繩 Day 6

2015年5月29日 星期五

沖繩Day 6

今日天氣超好~
上返房木子自己又訓左
望住佢真係覺得佢好得意
請容許我戀囡吧!!!哈哈

第一站去睇個塔, 我已經唔記得左叫咩名啦~
天氣超好, 又曬又熱!
真係無得頂呀!!!!!

呢次旅程我練成一路揹住佢一路餵佢奶啦~
仲可以一隻手拎住把遮, 我真係好勁, 哈哈

買飛上去塔頂望下
係又熱又窄既環境揹住佢行咁多級樓梯
其實都幾吃力~

不過順利完成~
上到去都係睇下風景!!!!
我好想快d走呀~
好熱呀!!

下一站去美國村
首先梗係食午餐先啦~
有人介紹左旬魚旬菜比我
走去食!!!!食到我地4個超滿足~
呢盤我既, 好大份呀
右一果個係海胆魚, 好嫩, 好好味

老爺既天婦羅, 好香, d粉好薄
啲蝦好彈牙~

奶奶既壽司拼盤
反而無乜特別~~~

老公既鰻魚飯
好好味呀, 相比上次係京都食果個
呢個真係好味千百倍~

食完就走下美國村
無咩野岩行
都無咩岩睇, 好快走人lu~
出返去那霸

估唔到出返去那霸咁塞車
塞左好耐~
木子係車訓唔到, 係咁爆喊
咋咋淋餵佢食奶先~
食完先d安穩返d咋!
餵完奶先上房, 原來我book左間大房
架房大到有按摩椅架喎!

張床好大張, 睇下放左木子上去
佢變得幾細粒~
好可愛呀, 咁細粒

因為無bb床, 我自制左張床仔出黎
用佢地張梳化砌左張床仔出黎
不過, 唔知係咪玩得太多日
呢晚佢唔係好肯訓
係咁恰埋對眼係咁喊~
我地估可能晏就係車佢訓唔到
眼訓過龍所以係咁喊~
不過好彩抱佢一陣安撫下佢都訓到!

8 則留言:

  1. 我都時時望佢訓架,bb係酒店床真係好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能酒店床單白雪雪, 所以BB會寧捨可愛, 哈哈

      刪除
  2. 木子咁可愛、得意,小高見到都鐘意!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係多謝小高~~~叫木子送小高一個飛吻

      刪除
  3. 木子好可愛呀~~~
    你們吃的定食看來都很好吃~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你讚木子呀!!!!
      定食真係超好食, 食到好滿足

      刪除
  4. Sylvia:
    ~我都覺木子越來越cute!!
    ~其實, 你哋帶住個B 去旅行, 而且個樣仲咁精神, 好叻啦!!
    ~去旅行時, 食嘅野, 實令人回味!! (因為返番去自己地頭, 就食唔返!!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Vicky讚木子, 等我快快手打埋個遊記, 打返木子既近況先, 佢依家真係大左好多~
      因為我貪 玩, 有得玩就好精神, 平時返工會無神無氣咁, 哈哈!!!!!
      無錯, 因為唔係自己地頭, 所以去旅行食真係可以食得好盡~

      刪除