2015年7月29日 星期三

雜記5-6月個月

2015年7月29日 星期三

去完旅行返黎
大家都要適應一下, 木子去足7日, 用左2-3日時間去適應返生活
返左香港第一個節目係參加同年同月同日BB 半歲PARTY
第一次參加呢d party
佢好新奇, 一開波就周圍望
之後訓足半場, 無乜時間同佢影相
影到呢張已經好好架啦~

6月17日, 終於都半歲啦~
回望過去過得好快
但果係到諗覺得d時間好難捱
但估唔到咁快你就變左個識笑, 識比反應既bb啦~

見木子平時都好鐘意沖涼
咪帶下佢去游水囉~
點知...點知...一擺落水佢好驚
成個人硬晒呔~笑死我啦!!!
游左半個鐘左右, 佢就開始不安, 開始喊
當然拿拿淋上水走人啦!

上返屋企, 精神晒
訓上朋友仔張床仔到好搞笑
佢地2個配合得好好, 一個伸腳, 一個被擊倒
睇到張相真係忍唔住笑出黎, 哈哈

 又某日又去參加左第二個半歲PARTY
今次好好多啦~
可以影到相呀!

朋友個囡囡都有一齊去
好鐘意呢張相, 希望你地2個可以繼續做朋友
我地做媽媽既一定幫你地努力KEEP

木子超唔鐘意波波池
一擺佢上去勁驚~
跟住啲波開始埋沒左佢
佢個樣超驚, 我真係忍唔住影埋張相先救佢出黎
佢個樣真係向我求救緊架, 哈哈

我想買蒸爐好耐, 但因為太貴
所以一路無諗
但因為木子加固, 所以就買左
用左自己私心~去整佢既食物
不過依家用左一排
真係覺得太好用, 太方便啦~
我會好好利用佢整多啲餸

買左呢個美臀娃娃送比老公做父親節禮物
原本我覺得臀係唔洗按
但呢舊野可以按大腿
完全地岩晒老公用, 即刻買啦!
老公成日企, 好攰架

有人請左朋友黎屋企食飯
整左焗雞
蒸魚, 驚茄子
朋友整左焗菇
超豐富好好味呀~

小朋友呀小朋友
乜你訓覺訓到打風咁架~
依家佢成日都搶電話
我要影低你, 睇下你幾咁肉酸, 哈哈

可能準備出牙, 但KEEP左個幾月都未出到
成日都咪咪咀
佢呢個表情好得意呀!!!!

某日出左媽媽group 聚會
好可愛呀, 4個bb都睇中包糖
睇下, 4個都望到實一實

終於引到佢地齊齊望鏡頭
但你睇下木子
眼望鏡頭, 但手搶人包糖
好奸仔呀, 哈哈

10 則留言:

  1. 啲bb望實包糖個樣好搞笑~~ 木子啲頭髮好飛好cutie~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好搞笑~個個BB都為包糖著晒迷咁~哈哈
      佢啲頭髮不嬲都好狂野, 比較難控制

      刪除
  2. Sylvia:
    ~木子多咗好多反應呀!! 有時見你迫木子玩啲相, 木子有啲唔想, 但你又要影咗張相先救她, 我覺好好笑.
    ~好羨慕你, 買咗個蒸爐. 我好想買, 但原來加拿大miele 係唔會carry 依隻蒸爐架!!! 真係想買都無!! 你餐屋企飯, 係用蒸爐整??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實好想即刻救佢架~不過佢個樣實在太好笑, 真係忍唔住影左相先呀!!!
      我無買到MIELE呀, 因為除鈣要買丸除, 續保養又貴, 我買左BOSCH 呀!!
      係呀, 餐飯2樣會蒸爐煮, 2樣焗爐, 好鬼死方便呀

      刪除
  3. 木子又大個左好多啦!^^
    其實愛吃蒸餸,真係買部蒸爐方便得多 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家真係好大個啦~我會慢慢UPDATE返!!!
      小高, 其實你都有份毒我買蒸爐架, 哈哈

      刪除
    2. Wakaka.......咁好唔好用先!keekee....

      刪除
    3. 哈哈~~有少少買得太遲既感覺囉!!!

      刪除
  4. Sylvia, 早呀!你同木子最近好嗎?天氣凍,小心保暖呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高早呀~~~最近都好好, 因為年尾, 好多事情都好忙~~~
      原來你有左bb呀, 恭喜你呀~真係好替你高興呀~~~~

      刪除