2015年7月21日 星期二

沖繩Day 7

2015年5月30日 星期六

沖繩 Day 7

黎到最後一日
因為今日4點機走人, 所以無咩節目可以安排到
只係去左oulet shopping
但因為得個零鐘時間
所以只能夠分頭行事咁行~
終算買到啲野比自己啦!!!

因為實在太熱啦~
所以食左個刨冰
日本啲刨冰好好味
啲汁一啲都唔假, 食完涼浸浸太好了!

叫左個炒麵麵包
無咩特別, 食完就要去交車啦~

到左機場!
喂~小朋友你係咪知道可以返屋企所以咁開心?
因為帶住木子, 航空公司將我地升級左去business class
我同老公從來都無呢隻運
真係多謝阿囡帶比我地luck~
7日6夜既旅行終於完成
未去之前係好擔心
去完之後放心晒~
木子好乖, 好放心帶佢去旅行
但....帶細又帶大咁去真係好攰
我相信老公係最攰果個
佢要照顧我, 木子, 老爺同奶奶~

好, 又玩完一個trip!!!希望快d有第二個trip啦~

6 則留言:

  1. 玩之前好擔心之後好放心,但下一次又係咁架啦!次次臨出發都勁擔心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來次次都會咁架, 仲以為有左第一次經驗下次會無咁擔心添~

      刪除
  2. Sylvia:
    ~我係outlet 一定失控, 一定買到很多, 我係歐洲買野, 買到比人話我, "癲".
    ~Anyway, 最開心係有收獲. 由其是買到自己野!!
    ~我喜歡個包, 因為我超喜歡食hotdog. 依個又夾埋啲麵, 好特別呀!!
    ~木子, 真係笑到好happy. 可能她都知自己可以坐business class.
    ~我都未試過可以upgrade 到business class. 啲飛機餐, 係咪好食好多?

    回覆刪除
    回覆
    1. ~我都想多D時間慢慢行呀, 但我無時間呀!!!好可惜呀~
      ~果個熱狗麵一般, 唔算好好味~
      ~係呀, 可能佢知道可以upgrade 所以好開心, 哈哈!!! 其實係個位寬落啲, 啲野食唔知同唔同經濟位一樣, 但我覺得又真係幾好味

      刪除
  3. business class我都未試過,爽嗎?
    最近好多朋友從大板、沖繩、東京旅行回來....一聽到佢吔去outlet shopping真係好羨慕,尤其個個話去到LC賣到好平....好想去睇呀!(其實想買就真 xd)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好爽呀~個心暗暗地笑, 話晒第一次!!!我諗要多謝阿囡! 如果唔係佢我都無呢個機會!!!
      小高, 你屋企有好多LC架啦~用埋先啦用埋先啦!!!! 我就係極速係outlet買左個22 cm round既煲!!!hehe~好抵呀, 千零蚊咋!!!哈哈

      刪除